Kropp och själ

leslita.blogg.se

Harmoni-expo mässa!

Publicerad 2010-10-17 21:59:19 i Hälsonytt,

Harmoni-expo mässa har jag velat gå på i flera år. Men jag har ju inte bott i Sthlm förut och då har det känts omöjligt med boende, kostnader och praktiska saker som resa. Men i år bor jag ju här så jag ska tacka nej till alla jobberbjudanden den helgen och spendera helgen i Solnahallen.

När?
Lördag-Söndag 30-31 oktober
Var? Solna hallen
Tid? Heldagar

http://www.harmoniexpo.com/

Vad kommer att finnas där?
Harmoni-expo är Sveriges största alternativ mässa! Det handlar om inre harmoni, själslighet och metoder till välbefinande. Det kommer att finnas mycket försläljning och prova på behandlingar. Lite av utbudet i en lista här med var sin länk till ett relaterat inlägg här på bloggen. (öppnas i ett nytt fönster)

Andningsövningar
Akupunktur
Ansiktsbehandling
Art Nails
Astrologi
Aurafotografering
Aura Soma
AyurVeda (+ del 2)
Drömtydning (drömtolkning länk)
Destinycards
Energi- & Chakrabalansering
SPA behandlingar
Meditationer
Homeopati
Hudvård
Hårvård
Kinesiologi
Koppningsmassage
Kristallreadings
Naprapati
Numerologi
coaching
Healing
massage (+hotstone)
terapier
Pendling
Spikmattor (+ mer info)
Tarot, (+video länk)
Zonterapi

http://www.harmoniexpo.com/

Någon som tänkt gå dit?

♥Länk: Harmoni-expo,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild