Kropp och själ

leslita.blogg.se

Ansiktsbehandling

Publicerad 2009-02-25 10:36:02 i Spa & Massage,

Igår var det bubbel Kurbad med eucalyptus olja och en ansiktsbehandling. Sedan utförde jag också en ansktsbehandling på 50 minuter. Jag rengjorde, la en mask med pensel lade bumulstussar med hallon ansiktsvatten på ögonen, lätt verka, sedan öppnade jag porer med en varm handuk. Avslutningsvis en återfuktande lotion och ansiktsmassage. Allt på skoltid så klart. 
Ansikts vård

Sen var jag på gymet. Tränade armar, mage, rygg. Kom hem duschade, åt, satte på en film och däckade!
Det var en härlig dag  jag behövde det. Somnade vid åtta, sen vaknade jag till vid ett på natten, gick på toa; somnade om och sov fram till nio utan att vakna en enda gång. Det måste vara rekord för mig. Så idag mår min hud bra efter behandlingarna och en lång skönhets sömn där den fick återställa sig. Baby rumpa :p   Lite träningsvärk dock men det gör väll inget. Ledig idag för övrigt :D Idag kanske jag kan tänka klart till och med.

Gymmet


>>>Nej, nu ska jag skriva upp min dröm som jag hade i natt. <<<

Kommentarer

Postat av: Marica Rödebäck

Publicerad 2009-02-25 10:39:41

Ja, dom är grymma på mat och bak.

Postat av: Cocoon

Publicerad 2009-02-25 11:27:46

Svara: Ja, jag hade min praktik i tvåan. Man får en praktikplats som är anpassad efter hur mycket franska man kan, samma sak är det i skolan, när man börjar gör man ett test för att kolla vilken grupp man ska gå i och om man inte har läst franska innan får man börja i debutantgruppen. Så om du är intresserad av att börja där så behöver du inte oroa dig för att du måste repetera franska innan :)

Postat av: Emma

Publicerad 2009-02-25 12:30:54

Åh vad härligt med ansiktsbehandling! :)



Sv: Ja det var riktigt mysigt, och smaken var äpple tror jag :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-25 15:48:45

Han heter Lagun, ja han kändes mkt bättre igår så det hoppas jag verkligen^^

Postat av: Miranda

Publicerad 2009-02-25 16:43:38

ja ska träffa min syster=) hon bor där

Postat av: sara

Publicerad 2009-02-25 16:52:14

skönt med ansiktsmask det ska jag nog göra ikväll!

Postat av: identity

Publicerad 2009-02-25 17:56:48

sv: jo jag rekommenderar den för hyns skull, men jag gillade inte doften, den blev som för stark :)

Postat av: Rebecka

Publicerad 2009-02-25 18:02:02

Åå vad härligt det lät med ansiktsmask, det borde man kanske göra lite oftare:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild