Kropp och själ

leslita.blogg.se

-Vägledning via tarot-

Publicerad 2010-02-15 17:50:51 i Andlighet,

Här om dagen frågade jag mina tarot kort vad jag ska göra efter denna utbildningen? Vill jag jobb utomlands eller i sverige? Vill jag jobba med Friskvård mer som aktivitetsledare eller med Alternativmedicin mer med spa behandlingar och sånt? Hade många frågor och fick lite oväntade svar. Men vet fortfarande inte vart jag ska ta vägen. Jag får vara öppen för alla förslag och så tackar jag JA till det som känns rätt i det ögonblicket. Känns bara som att detta är så avgörande. Det beslutet jag tar kommer att ända hela min framtid!?

Tarotkort
-Så här såg det ut i lördags kväll, lite spådomskonst-

Jag har lite alternativ, två av dem känns riktigt bra. Tänk om man väljer fel och sitter och undrar hur det hade gått istället om man gjort så. "Om"? Beslutsångest... Hade velat att någon annan lade tarot kort på mig :) Någon som känner sig mannad? :p Det blir en helt annan sak när en annan människas tankar kommer fram.

Jag har haft lite underliga drömmar också på senaste tiden som jag nog får sätta mig och tänka igenom. Lista ut budskapet och tyda fram nått tecken!

Dagens fråga: Vad gör du på egen hand när du behöver vägledning?

Kommentarer

Postat av: surtant

Publicerad 2010-02-16 18:00:45

när jag vill ha svar så sätter jag mig o mediterar o rådfrågar min guide o då brukar svaren komma ganska snabbt

Postat av: surtant

Publicerad 2010-02-16 18:43:49

ojj det där med vilka böcker jag tycker e bra var en svår fråga ... jag läser allt som jag kommer över men just nu håller jag på med sanaya romans böcker...de tarotlekar som jag har är : cosmic tarot och raider waite men jag föredrar cosmic så det e den jag använder mest när jag väl spår det blir inte så ofta då jag mest länkar till andevärlden

Postat av: Majsan

Publicerad 2011-10-17 19:55:52

Jag brukar ringa en spådam på www.spadam.se eller ibland ta fram mina egna tarotkort.



/Majsan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild