Kropp och själ

leslita.blogg.se

Butterfly Poledance [video]

Publicerad 2011-03-30 12:00:00 i Poledance,



Yes, gårdagen träning gick så bra! Framåt slutet gick det bäst. Jag satte butterfly som jag berättade om att man vrider från scorpion så jag hamnar med ansiktet emot stången. Sedan övar jag på det vanliga bytet från scorp til gemini fast med armarna bakom ryggen som jag såg en tjej göra på you tube :) Den funkade också.

Däremot vet jag inte hur man lyckas med Hero än. Jag får inte tag i bakrebenets fot fast än jag vrider fram höfterna. Ont i knävecket men jag övar vidare på den. Kanske blir det nästa video. hehe

Poledance Butterfly
Tog ett kort på butterfly också, lite bättre vinkel än i videon.

Visst börjar jag bli bra? haha ego, nej men vad tyckte ni både tips och kommentarer?

♥Leslita dansar videos: Poledance splitheel och handstående, Poledance scorpion och crusifix,
♥Relaterat med Stretch och OP: Stretch 4 och OP, Stretch 3 & OP, Spagat, Stretch 1, Open pole2, Bilder OP 4, leslita on the pole, ♥Relaterade inlägg Poledance:Ännu mer pole, Poledance 3:4, Poledance 3:3, 3 donts inom Poled, Nivå 3Spinny pole 2:8poledance 2:7, poledance 2:4, Marina Videoklipp, Illamående 2:3, Poledance 2:2, Upgrade level 2, poledance lektion 7, Poledande lektion4, Poledance lektion3, Poledance lektion2, Poledance lektion1, Poledance, Dance workshop,
♥Länk: Poledance.se,

Kommentarer

Postat av: Nathi

Publicerad 2011-04-07 09:47:34

Nemen vad duktig du är! Roligt det ser ut att vara, har också varit sugen på att testa det ett tag! Något du kan rekommendera?! Hur länge har du dansat? Nathi

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-04-16 00:33:59

Fy farao va duktig du har blivit!!! Övning ger verkligen färdighet!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild