Kropp och själ

leslita.blogg.se

Första heel split, work under progress

Publicerad 2011-03-15 20:56:00 i Poledance,

Lite bilder från gårdagens träning. Alla tricken är "under upplärning".  Jag klarade att byta från scorpion till gemini! Det var jätte kul. Däremot har jag fortfarande en stäckning i min hamstring så jag tog det försiktigt på stretchen men kom ner i spagat med vänster ben fram. Det är ju jätte bra.

Poledance Hero
Hero

Superman poledance
Superman med stöd

Heel split
Heel split/ split box. En kass sådan, men jag tar kort för att se framstegen :)

Vad tycker ni om tricken? Ser det bra ut?



♥Relaterat med Stretch och OP: Stretch 3 & OP, Spagat, Stretch 1, Open pole2, Bilder OP 4, leslita on the pole,
♥Relaterade inlägg Poledance: Poledance 3:3, 3 donts inom Poled, Nivå 3Spinny pole 2:8poledance 2:7, poledance 2:4, Marina Videoklipp, Illamående 2:3, Poledance 2:2, Upgrade level 2, poledance lektion 7, Poledande lektion4, Poledance lektion3, Poledance lektion2, Poledance lektion1, Poledance, Dance workshop,
Länk: Poledance.se,

Om

Min profilbild