Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leslita on the pole

Publicerad 2010-11-24 23:45:50 i Poledance,

Bilder som vi tog efter pole dance träningen den 17 nov. Saknar träningen nu! Har gått en vecka sen sist.

Leslita on the pole
Det här är "sitta". Då klättrar man upp först och så lägger man bena i kors och sitter. Lite knepigt för att det inte ska göra ont i huden på innerlåren. Men jag blir bättre och bättre på att kunna spänna och sitta bra :)

Leslita on the pole
Från "sitta" så sträcker man ut benen och lutar överkroppen bak.

Leslita on the pole
Den här är riktigt svår. Från att stå vid sidan av stången ska man luta bak i nästan "bryga" och sedan dra upp benen och sträcka ut dem. Jag har precis lärt mig den så det var jätte roligt att få en bild :)

♥Relaterade inlägg: Open pole2, Poledance lektion7, Poledande lektion4, Poledance lektion3, Poledance lektion2, Poledance lektion1, Poledance, Dance workshop,
♥Länk: Poledance.se,

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-11-25 15:59:37

Wow, vad du kan! Och att du vågar! Jag är imponerad! Jag skulle ramla ner och slå mig hela tiden!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-11-26 11:27:36

Jag säger som Jenny: Wow!! Jag skulle inte ens komma upp på stången.



Ja det är klart att vi peppar varann! Vi kan ju starta en tidning tillsammans sen, om alternativmedicin kanske :)



Ja Ayurvedan verkar väldigt spännande, den liknar ju faktiskt tkm litegrann. Känns som jag hittat sista pusselbiten för att kunna må så bra som möjligt. Kolla gärna upp vad boken heter :)



Ha det så bra, hoppas vi ses snart.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild