Kropp och själ

leslita.blogg.se

Poledance 3:4 och Lets dance

Publicerad 2011-03-18 20:50:20 i Poledance,

Hemma från Poledance träningen. Det var riktigt svårt men väldigt roligt i dag. Vi övade mer på crusifix alltså hänga uppochner, men den här gången skulle vi klättra upp på stången alltså med rumpan upp emot taket. Låter kanske konstigt haha. Och så gjorde vi teddy open och med klättring först. Sen dansade vi en koreografi som var vacker. Långa slanka ben och fin bålhållning.

Poledance CrusifixPoledance Crusifix framifrån
Poledance Crusifix från sidan och Poledance Crusifix med armar utåt.

Jag var på XXL Sport och Vildmarksbutiken i Bromma i dag, det fanns massa bra men allt var slut i min storlek så vi ska åka tillbaka efter lönen men jag köpte iaf 2 par trekvartsbyxor, ett par turkosa mjukis och ett par svarta tighta typ jazzbyxor tyg. Sen köpte jag svettband också. Nike.

Yes och just nu är det Lets dance semifinal, jag hejar på Tina Thörner, vem hejar ni på?

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-18 22:19:11

Vad grym du är, ser verklign häftigt ut!! Jag hejar på Jessica tror jag.. fast alla är duktiga. Hoppas du får en fin helg! Kram på dig

Postat av: Tia

Publicerad 2011-03-19 01:14:51

Du har ju blivit riktigt duktig på det där nu , rena proffset ! :)

Postat av: Teresa

Publicerad 2011-03-21 22:32:38

Åhh så avundsjuk jag blir! :D

Jag hade tänkt börja med poledance förra året, men så blev jag gravid och då passade det sig inte riktigt att börja.Jag kanske får ta tag i det där någon gång framöver.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild