Kropp och själ

leslita.blogg.se

Stretch 3 och OP

Publicerad 2011-03-01 15:57:00 i Poledance, Yoga och stretch,

I dag är det tredje gången på stretch kursen, det ska bli så skönt. Man känner sig verkligen som gummi efteråt. Alla stela muskler slappnar av. Och själva stretchen är också skön tycker jag, lite lagom smärta. Vi får se hur det går i dag, förra gången kom jag ju ner i spagat så det är lite press att jag ska klara det igen. Man kan ju inte klara det en gång och nära gång blivit ovig igen? Eller? hehe

Men först ska jag på OP, Open pole för egenträning utan lärare. Vi ska repetera allt från i Fredags. Och jag var ju sjuk på den täningen så det gick inte så jätte bra. Nu ska det bli kul att få testa de tricken på riktigt. Med entusiasm!

Inverted crusifix


Vi fick testa Crusifix som på bilden, och i dag ska jag sätta den :)

Läste ni förresten City i går? Det var en artikel om Poledance!

♥Relaterat med Stretch och OP: Spagat, Stretch 1, Open pole2, Bilder OP 4, leslita on the pole,
♥Relaterade inlägg Poledance: 3 donts inom Poled, Nivå 3Spinny pole 2:8poledance 2:7, poledance 2:4, Marina Videoklipp, Illamående 2:3, Poledance 2:2, Upgrade level 2, poledance lektion 7, Poledande lektion4, Poledance lektion3, Poledance lektion2, Poledance lektion1, Poledance, Dance workshop,
Länk: Poledance.se,

Om

Min profilbild