Kropp och själ

leslita.blogg.se

Poledance [Video]

Publicerad 2011-03-24 13:16:56 i Poledance,

I går spelade jag in för första gången när jag tränade, haha vad roligt! Och vad mycket man lär sig, nu vet jag exakt vad jag behöver öva på och tänka på till nästa gång.




Här gör jag bytet igen från scorpion till gemini, försöker utan händer.

Skriv jätte gärna en kommentar specielt ni som aldrig testat eller sett poledance.
Ser det ut som ni trodde o.sv? Vad tycks? Vill ni se fler videos?


♥Relaterat med Stretch och OP: Stretch 4 och OP, Stretch 3 & OP, Spagat, Stretch 1, Open pole2, Bilder OP 4, leslita on the pole, ♥Relaterade inlägg Poledance: Poledance 3:4, Poledance 3:3, 3 donts inom Poled, Nivå 3Spinny pole 2:8poledance 2:7, poledance 2:4, Marina Videoklipp, Illamående 2:3, Poledance 2:2, Upgrade level 2, poledance lektion 7, Poledande lektion4, Poledance lektion3, Poledance lektion2, Poledance lektion1, Poledance, Dance workshop, ♥Länk: Poledance.se,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-24 14:36:30

Wow vad grym du är!! Heja heja! :D

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-24 14:50:26

Shit, jag vet förvisso ingenting om pole dance, men jag kan säga att jag inte ens skulle klara av att hålla mig uppe på stången om jag så klamrade mig fast med allt jag har! Och så håller du inte ens i dig med händerna, din galning! ;) Hur länge hade du tränat? Sen i höstas? Är det normalt att utvecklas så snabbt eller är det du som utvecklas i omänsklig takt?

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-03-24 15:49:18

Snyggt! Mer videos, tycker det är superkul med videor på folk på alla nivåer :)

Ska fixa till en video eller två själv ikväll, men mina inverts är så dåliga så jag vågar inte ta med dem...

Postat av: zenia

Publicerad 2011-03-24 22:09:52

SNYGGT! Fina fötter och ditt bakre ben i gemini/scorpio får en fin böj bakåt. Syns att du är vig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild