Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leslita hänger på stången

Publicerad 2011-01-28 11:30:00 i Poledance,

Titta vad jag lärde mig på träningen i går (2:7). Riktigt stolt :) Och läraren var jätte nöjd att jag klarade på första försöket. Sedan tog jag tag i bakre benets fot men det kom inte med på bild :)

Leslita dansar poledance 2011

Leslita dansar poledance 2011

Likadant fast kortet taget framifrån och armarna hänger rakt ner istället för bak, så sätter man ner händerna på golvet och glider ner på golvet för att komma ur ställningen. Hihi så glad att jag lyckades :) Det är svårare än det ser ut.

Senare ska jag ladda upp alla bilder från Battle of the pole tävlingen som jag var på förra helgen. Skriv gärna en kommentar

♥Relaterade inlägg: Poledance 2:4, Marina Videoklipp, Illamående 2:3, Poledance 2:2, upgrade poledance level2, leslita on the pole, Open pole2, Poledance lektion7, Poledande lektion4, Poledance lektion3, Poledance lektion2, Poledance lektion1, Poledance, Dance workshop,
♥Länk: Poledance.se,

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-01-28 12:59:06

Skickligt! Och jag tycker inte alls att det ser särskilt lätt ut, tvärtom!

Postat av: karin

Publicerad 2011-01-28 13:28:14

Haha, vad kul, jag skulle bara bildgoogla på det vi lärde oss igår, så kommer du upp! Tänkte först "åh va kul med en poledanceblogg, finns inte så många på svenska", sen tänkte jag "aha, hon tränar på samma ställe som jag" och SEN såg jag "men va 17 det är ju jag som tagit bilden!!!" Haha jag är så trög! Men som sagt, det ser verkligen skitbra ut, superproffsigt och snyggt! Längtar redan till nästa pass, vi ses då!

Postat av: zenia

Publicerad 2011-01-28 13:37:27

När jag blev antagen för tre månader sen så hade jag bara tränat i nio månader men nu är det snart ett år :) aah, vad snällt! Du kan skicka dem till min mail: [email protected]

Jätte roligt att ha lite olika bilder!



Jag tränar nivå 4 på tisdagar och stretch 2 på måndagar. Inte konstigt att vi inte stött på varandra! :) Stretch passet är super bra! Jag personligen har känt av att jag blivit vigare. Kom ned i spagat under min första stretch kurs men det kan bero lite på att jag var rätt vig sen innan också. Du kommer ha jätte mycket nytta av att vara vig när du kommer längre upp i nivåerna :)



Vad för land är du ifrån?



Sköt om dig



/Z

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-01-28 15:01:09

Sv: Karin. Hahah Hej roligt att du hittade hit och tack så jätte mycket för att du fotograferade mig.

Ja jag längtar också till nästa lektion :)



Hade så bra tills dess så ses vi!

Postat av: Becca

Publicerad 2011-01-28 20:43:59

Fasen vad det ser svårt ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild