Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kvällspass yoga

Publicerad 2011-02-01 00:11:00 i Yoga och stretch,

Nu har jag precis gjort ett 30 min långt yogapass. Har varit så uppe i varv i dag. Satt i Högskolans bibliotek och pluggade till kl 19 ungefär. Efter det var jag så rastlös och kunde inte sitta still. Och sen var det plötsligt läggdax. Det funkade ju såklart inte. Vad är då bättre än lite yoga och meditation :) Hittade en bra ny sida också med gratis videos.

Dashama yoga

Nu ska jag somna in och dröma fina drömmar, Hoppas att ni alla redan sover så sött.


♥Relaterade inlägg om yoga: Yoga bokGratis Yoga i Sthlm, The scorpion, dans och yoga, yogaswing, bikramyoga, acroyoga och yoggi, Yoga, The worlds largest wellnes ryth and yoga session, Yoga ljudbok,
Om meditation: meditation nybörjare tips, uppmärksamhetsmeditation, mindfulness, syfte med att meditera, kundalini meditation,
photoshot-yogaposer,

Om

Min profilbild