Kropp och själ

leslita.blogg.se

Hormoni-expo mässa i Sthlm

Publicerad 2010-05-01 13:19:04 i Hälsonytt,

Sveriges största alternativ mässa för kropp och själ är idag  och imorgon 1-2 Maj i Solna Sthlm. Jag har sagt till mig själv att jag ska gå på det i flera år, men har aldrig möjlighet att åka till Sthlm. Säger som vanligt "nästa år" kanske. :) Dem har ett stort utbud av massor inom alternativ medicin, Tkm, spa, spådomskonst. Ja kolla in listan som är några förslag.

 

*Dem flesta orden är länkade till andra inlägg i bloggen där ni kan läsa mer om ämnet. (håll musen över orden).

Utbud av "prova på":

Akupunktur
Andningsövningar
Ansiktstydning
Astrologi,
Aurafotografering
AyurVeda (+ del 2)
Destinycards
Djurkommunikation
Drömtydning (+video länk)
Energi-&Chakrabalansering
Färghoroskop
Handtydning
Homeopati
Hudvård
Hypnosterapi
Hårvård
Jordstrålning
Kinesiologi
Koppningsmassage

lugn miljö

Kraniosakralbehandling
Lymfdränage
Naprapati
Numerologi
Näringsdiagnos
coaching
healing   
konsultationer   
massage (+hotstone)
terapier
Psychic 
Regressionsterapi
Relaxer
Samtalsterapi
Shiatsu
Spikmattor (+ mer info)
Spådigihänder,tarot, (+video länk)runor 
Tankefältterapi
Tidigare-Liv-Teckningar

Astrologi

Zonterapi

 

Försäljning av Kristallerprodukter, älvor, feng-shui artiklar, m.m

Någon som ska dit eller har varit där någon gång?

*Länk:harmoniexpo.com

Kommentarer

Postat av: Tia

Publicerad 2010-05-01 13:32:10

Ja värdesätter nog mina saker ganska mycket , dom ja har kvar nu när ja vår rensat här hemma. Är lite av en samlare så alla mina saker bär på mina minnen.



Haha lite fjantigt kanske men så är de.

Vad kul att du slutar nu snart , var ska du flytta? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild