Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dermanord

Publicerad 2009-03-21 10:54:18 i smink och hudvård,

Jag beställde produkter av Dermanord för att utföra alla behandlingar hemma. I skolan använder vi dessa produkter.
Jag har varit i Trollhättan under veckan och övat på alla mina kompisar och familj så nu e jag proffs =) Ska åka till Göteborg idag om en timme och öva lite till =)


Dermanord

* Eterisk olja en citron och en lavendel
* Den stora burken är pulver lera som man blandar med vatten
* Natural Massage olja
* Aloe vera till småsår, acne, solbränd hy eller insektsbett
* Olive rengöring till ansiktet
* Body lotion sandelwood träolja

Kommentarer

Postat av: MissMagicGirl

Publicerad 2009-03-21 12:54:42

Låter som bra produkter! Vad härligt för din familj och dina vänner att du lär dig allt det där!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-03-22 15:34:39

Hejsan! jag har lite frågor till dig ang det programmet som du går på just nu.



Vad krävs det att komma in på universitetet och programmet?



Här är ett annat spa-program som ligger i Umeå:

http://www8.umu.se/dsps/ime/utbildning/spa/



Det här programmet ovan tycker jag verkar mer idrottsbaserat.. fast jag vet inte riktigt.

Om du jämför det programmet med programmet i örebro tycker du att det ser ut som någon skillnad??



Postat av: Helena

Publicerad 2009-03-22 23:33:06

Tack så mycket! =) Du har en intressant blogg också. Meditation är något som jag testat några gånger men aldrig kunnat behärska. Du har inget nybörjartips? =)

Postat av: nela

Publicerad 2009-03-24 13:35:07

tack så mkt. asså, du förstår inte hur bra din blogg är! det är som ett hälsosamt bibliotek..

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild