Kropp och själ

leslita.blogg.se

Det här får mig att må bättre - dag 23

Publicerad 2011-01-31 13:38:14 i Psykologi,

Dansa - det är min totala endofindos.

Solsken & naturen - Min humör växar som vädret, tyvärr är det väldigt årtidsbundet. Men jag är just nu i min absoluta favorit årstid. När solen får den lila snöhögen som är kvar att glittra, när det börjar bli grönt, när man känner solstrålarna emot kinderna fast ändå behöver ha en tjock jacka på sig...

vår.

Kärlek - min familj ger mig kärlek i mängder, jag mår bra utav att få ge och känna mig älskad.

Mål - När jag når mina mål efter att ha kämpat en längre period.

Hälsa - Jag mår så mycket bättre när jag har sovit ordentligt och ätit bra. GI mår min kropp bra av.

Ni läsare - Jag blir jätte glad när jag kommer hem efter skolan och läser gulliga kommentaren och snälla mejl och när jag ser att jag har en ny prenumerant.

Finns mycket mer, musik, böcker, kultur, resor ....

Vad får dig att må bra?



♥Relaterade inlägg: 30 dagars utmanningen, Dag 1- Presentation, Dag 2 -Första kärleken, Dag 3 - Mina föräldrar, Dag 4 - Dagens måltid, Dag 5 - Kärlek, Dag 7 - Vänskap, Dag 8 - Ett ögonblick, Dag 9 - Min tro, Dag 11 - Mina syskon, Dag 15 - Mina drömmar, Dag 16 - Min favo födelsedag & Dag 17 - Detta ångrar jag, Det här upprör mig - dag 22,

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-02-01 15:19:25

Vad roligt att läsa om vad som får dig att må bra! Jag tror att alla skulle vinna på om vi listade vad som fick oss att må bra och sen ägnade mer tid åt det! Jättefin bild också!

Postat av: zhiywjvhsx

Publicerad 2012-06-22 04:00:38

ffuyymftmjub, cnoysssmvh , [url=http://www.zkakqfauyc.com]pvtlyazvlc[/url], http://www.dgfaveqfeo.com cnoysssmvh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild