Kropp och själ

leslita.blogg.se

Detta ångrar jag, dag 19

Publicerad 2011-01-15 13:04:35 i Mina tankar,

Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Leslutas Födelsedag 2006
Det var 2006 när jag fyllde 18 tror jag det blir. Det var september och vi hade byggt klart uterummet under sommaren. Mina föräldrar frågade vad jag vill ha för mat på min födelsedag och jag bad efter kräft skiva. De hade fixat så fint och jag var så glad. Pappa hade köppt fina papegojor och massa glitter att dekorera med. Ser ni dem? Och så fick jag fina presenter, jag fick porslinälvor som jag började samla på och så fick jag en jättefin brudkista. Men mest av allt var det bara mysigt och skön stämmning i familjen. Det var soligt och min hund fanns fortfarande. 


Dag 19 – Detta ångrar jag
Detta är nog det ända som man inte skulle vilja vara bra på. Tyvärr sitter jag och ångrar mycket. Men inget stort bara typ saker som "Varför gjorde jag så?" "Varför sa jag det?" "Varför försökte jag inte mer?". Men det är sånt som man glömmer lika fort. En sak jag ångrar på riktigt är att jag gav mig in i ett förhållande för fort när jag inte ens hade kommit över killen jag var tillsammans med innan. Så, där förstörde jag mina chanser att återförenas med honom eftersom att han såg det som att jag hade gått vidare. Undrar fortfarande hur det hade blivit om jag bara väntat lite...

Men nej jag ångrar inget stort, är nöjd med alla valen jag gjort i mitt liv. Med alla städer jag bott i, alla utbildningar jag gått och förhållanden jag haft. Jag har lärt mig av det. Och det är det viktiga att man kommer ur saker med en ny syn och mer erfaranheter. Jag har blivit den jag är på grund av allt jag gått igenom.


Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne


Vad ångrar du i ditt liv?

♥Relaterade inlägg: 30 dagars utmanningen, Dag 1- Presentation, Dag 2 -Första kärleken, Dag 3 - Mina föräldrar, Dag 4 - Dagens måltid, Dag 5 - Kärlek, Dag 7 - Vänskap, Dag 8 - Ett ögonblick, Dag 9 - Min tro, Dag 11 - Mina syskon, Dag 15 - Mina drömmar,

Kommentarer

Postat av: Tess:)

Publicerad 2011-01-15 17:17:00

sv: hoppas jag med :)

tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild