Kropp och själ

leslita.blogg.se

Träningsanläggningar att välja emellan.

Publicerad 2010-06-17 11:18:37 i Dans & Annat,

Jag har kollat lite på vad det finns att välja för att börja träna i Farsta. Ganska stor utbud precis utanför här, knappt 3min hemifrån finns SATS, Friskis&Svettis och en Dansstudio vad jag har hittat hittills. Sedan har jag hört att det ska finnas kampsport, gym och säkert flera föreningar. Grymt bra! Vad ska man välja är min fråga??
Friskis och svettis träning
SATS
Sedan har jag ytterligare ett alternativ som jag skrivit om innan, och det är att dansa Samba där min förra lärare från Gbg nu jobbar i Sthlm. Hon flyttade hit och startade en grupp. Men jag har inte fått tag i henne och jag vet inte vad gruppen heter eller vart det ligger. Lite frågetecken med andra ord...


Vilket är bästa Dans stället i Sthlm? Och vad tränar du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild