Kropp och själ

leslita.blogg.se

Idag ska det Dansas och Spelas!

Publicerad 2010-05-07 10:29:47 i Dans & Annat,

Samba instrument
Ja som sagt idag ska det spelas instrument och dansas Samba! Det kommer att bli helgrymt!
Här är my boys som är så otroligt duktiga! "El Uruguacho" Pablo och Jean-piere " Le African" :)
Gracia, Merci att ni ställer upp. Kulturskolans egen Hasse ska också vara med och spela men här (på kortet)
hade han smitit iväg en stund för att ha gitarr lektion med en elev. Stort Tack till dig också.

My boys
Det ska bli så roligt och jag är så stolt över mina elever. Ni har blivit jätte bra på latinamerikanska dans. Jag kommer ihåg hur stela ni var i början men nu hips and boobs all over! Kommer att sakna dansträningarna. I ett år har vi haft lika kul varje gång. Nej nu börjar jag ta farväl innan vi ens har börjat. Idag kör vi!

Önska oss lycka till. Vill ni komma och kolla i Hällefors så kolla in tiderna *HÄR*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild