Kropp och själ

leslita.blogg.se

Samba solo dans

Publicerad 2010-05-12 09:00:48 i Dans & Annat,

Nu har jag fått lite bilder från min Samba solo dans. Detta är utanför Kulturskolan. Lägg märke till dem i bakgrunden också haha :)
Samba solo dans
Samba solo dans
Jean Pierre, Pablo och Hasse spelade instrument :)
Samba solo dans
Svettig och trött efteråt inne i dans salen där hade uppvärmning och jag bytte om.
Samba solo dans
Det känns synd att det är slut nu. I ett år har vi tränat ihop och nu är det inga mer träningar någonsin
med samma personer. Det har varit jätte roligt att vara danslärare och jag har lärt mig massor om ledarskap och pedagogik. Men sluta dansa ska jag inte göra! Vart jag än hamnar så kommer jag att hitta en ny dansgrupp. Och om det blir STHLM så vet jag precis, för en kvinna som var lärare i GBG flyttade till Sthlm och har en dansgrupp där. Träffade faktiskt henne på Arlanda efter Mallorca resan och vi pratade lite, hon sa att jag fortfarande var välkommen att vara med. Jag får se hur det blir. Saknar dansen redan. Galet.

Är det någon som har den lokala Hällefors tidningen från i Söndags? Jag är tydligen med där :)

*Läs gärna tidigare inlägg om dansgruppen: idag-ska-det-dansas-och-spelas

Dansensdag uppvisningDansensdag genrep, Dansgruppen i samarbete med musikgruppsamba steg 3Mina bilder på Karneval kläderPremiär för Latin Dance gruppenSamba träning,Danca-stilar som ingår i min grupp,

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2010-05-12 19:20:31

Mobil :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-16 02:44:49

Vilket grupp var det? Unidos do Samba kanske? Dom har i vilket fall som helst öppet hus på lördag såg jag på deras hemsida. Jag funderar på att börja dansa samba, så jag tänkte gå dit. Hört att dom ska vara bra =)

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-09-16 09:49:56

Sv: Hej Sandra! Jag vet inte vilken grupp hon är lärare för. Men jo Unidos do samba verkar vara en bra grupp. Jag vill också börja i en dans grupp men ska tyvärr jobba på lördag, annars hade jag gått dit :) Ska ringa och fråga om jag kan få komma en annan gång. Kanske ses vi :P



Hade så bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild