Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sambaskola Steg 3

Publicerad 2009-11-04 17:28:38 i Dans & Annat,

Idag ska det Sambas ingen mjukstart efter lovet, har man anmällt sig till min dansgrupp med mig som lärare så får underbart tempo och grym träning. Jag tänkte lägga in ett styrke moment med lite benspark, situpps och armhävningar och rygglyfft :) Sen går vi in på steg tre med samba och ökar tempot lite mer än förra gången.



Vad tror ni om det?


*Läs gärna tidigare inlägg om liknande ämnen: Mina bilder på Karneval kläder, Premiär för Latin Dance gruppen, Samba träning, Danca-stilar som ingår i min grupp,

Kommentarer

Postat av: cilla

Publicerad 2009-11-04 22:08:20

härligt, jag önskar att du bodde närmare så att du kunde lära mig dansa samba. kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild