Kropp och själ

leslita.blogg.se

Veckans träning

Publicerad 2014-01-26 20:27:10 i Dans & Annat, Yoga och stretch,

Ganska nöjd över denna veckans träning. Jag har varit på fyra pass :-) Mest yoga liknande för jag känner att det är det min kropp behöver, mjukas upp och gå på pass utan krav. Om et tag ska jag lägga in lite andra pass. Men förra veckan när jag var på bodycombat så hade jag träningsvärk i tre dagar så jag ska nog vänta lite och bygga upp styrkan först. 
 
 
 
 
 
 
Måndag      Stretch hemma
Tisdag         Yoga
Onsdag
Torsdag      Bodybalance
Fredag        Zumba
Lördag
Söndag       Bodybalance
 
Zumban hade en ny realise, alltså nya koreografier och låtar så det var väldigt roligt. Tycker om detta passet mycket mer än förra terminens. Detta passet känns mer i benen och har mer "shake". Bodybalance är en kombination av Tai chi, yoga och pilates. 

Från stretchpasset som jag hade här hemma i veckan. Mitt mål är att kuna luta mig i ryggen mer bak.
 

Hur har eran veckas träning varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild