Kropp och själ

leslita.blogg.se

Brygga! stretch

Publicerad 2014-03-02 16:34:47 i Yoga och stretch,

Hejsan, jag har börjat öva och stretcha för att kunna göra en snygg brygga och backbends. Jag filmade när jag stretchade på gymmet i går, ska lägga upp det när det är färdigt. Det tar sin lilla stund att ladda upp det på youtube. 
 
Här kommer lite bilder på hur min brygga ser ut just nu. 


För att se hur jag stretchas min rygg och mina axlar för att få en mer flexibel kropp så se gärna mina videos som ligger under fliken Videologg, uppe till vänster. För att se hur jag kom i bryggan på två olika sätt och få lite mer stretchövningar så kom gärna tillbaka lite senare så kommer en video från den här dagen. 

♥Relaterade inlägg om du vill läsa mer:
 
♥Stretch videos
Backbends 19 feb -2014
Video hur långt jag kommit och har kvar på mina mål


Lämna gärna en kommentar! XOXO / Leslita

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2014-03-02 17:43:27

Jag behöver verkligen tips på stretchövningar för ryggen! Jag är så himla stel i bröstryggen och axlar. Jag kan inte ha mina armar raka i bryggan :(

Svar: Jag är också ganska stel i mina backbends än så länge, men det börjar mjukna upp lite. Axlarna är verkligen det jobbigaste att få flexibelt. Kolla på videon som kommer upp imorgon så kanske det finns några stretchövningar som du kan använda dig av :-) Alltid kul när man delar med sig av och till varandra :D
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild