Kropp och själ

leslita.blogg.se

Backbends [Video]

Publicerad 2014-02-19 09:00:00 i Yoga och stretch,


Här är videon som jag lovade, det är mitt stretchpass efter gymträningen den 15 februari. Yes en lördag morgon alltså :-) Bästa tiden och dagen att träna och stretcha för då är ingen där och då kan man ställa upp videokameran utan att behöva skämas, haha. 

Lite ögonblicksbilder från videon
Min vighet i ryggen har definitivt blivit flexiblare, specielt bröstryggen. Axlarna behöver fortfarande töjas mera! 

XOXO/Leslita


♥Relaterade inlägg om du vill läsa mer:
 

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2014-02-19 12:57:42

Bra jobbat! Tänk på att ha höfterna parallella i spagaten!

Svar: Tack jo jag vet, det känns inte som att höftböjaren tar emot eller gör ont den vill bara inte sjunka ner helt utan vrider sig bakåt. Har försökt jobba med det men jag känner inget när jag stretchar höftböjaren. Något tips där?
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild