Kropp och själ

leslita.blogg.se

Yasuragi

Publicerad 2010-09-06 19:53:30 i Spa & Massage,

Jag jobbade på Yasuragi Hasseludden i helgen för först gången. Det var trevligt. Jag fick bara massagekunder på min "bana" som de kallade det för. En bana är schemat man får för dagen med bokningar. De som är nya brukar bara få klassisk massage-kunder första gången. Det var ganska bra för då behövde jag inte tänka på produkter och tekniker. Alla behandlingar görs olika på olika spa anläggningar. Så nästa gång jag kommer till Yasuragi så kommer vi att gå igenom allt jag behöver veta för att utföra fler behandlingar på mina kunder. 

Yasuragi relax
Detta är stora samlingsrummet där gästerna kan ligga och slappna av eller mingla lite med färsk frukt och grönt te.

Yasuragi Prydnader

Ett bord i hallen dekorerat med vackra prydnader.
Yasuragi Poolen
En av inomhus poolarna! Sedan finns även varmvattenkällor både inomhus och utomhus.

♥Relaterade inlägg: Yasuragi jobbjobbintervjuextra jobbBambumassageJobbintervju eller Fan xiulan?,
♥Länk: yasuragi,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild