Kropp och själ

leslita.blogg.se

Extra jobb

Publicerad 2010-08-27 13:30:53 i Spa & Massage,

Hej hej! Sitter och väntar på att bussen ska komma kl 16:15. Idag åker jag tillbaka till Sthlm. Skrev tenta i morses det kändes sådär men gick bättre än väntat så vi får se om 14 dagar om det blir godkännt.

Här om dagen fick jag ett telefånsamtal ifrån Beauty Assistance i Sthlm som är ett bemaningsföretag som anställer massörer och terapeuter. Så vi bestämmde att jag skulle komma på intervju på Tisdag nästa vecka. Men så ringde arbetsgivaren mig idag igen och frågade hur mitt schema ser ut nästa vecka om jag kan jobba på fredag redan. Oj tänkte jag det verkar som att jag redan har fått jobbet. Arbetsgivaren ville även flytta intervju mötet till på måndag. Jag förklarade min situation att jag studerar med vill ha extra jobb och det lätt perfekt tyckte hon. Så i stort sätt kan man säga att jag redan har ett extra jobb som spa och massage terapeut.

http://www.beautyassistance.se/



Det här känns super! Jag ska snart börja studera till journalist, har beställt kurslitteraturen och varit där och sett Högskolan. Känner mig redo och peppad inför att studera detta i Sthlm och träffa nya människor. Och så kommer jag att jobba extra som terapeut. Visst låter det bra!  

♥Länk: Beautyassistance,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-27 16:54:34

Härligt att det löser sig! Det gillar vi :) Tänkte höra om jag kan komma till dig på massage och kanske tarot nästa vecka? Om du har tid förstås, mycket med skolan i början såklart :) Kram

Postat av: Nathalie Olofsson

Publicerad 2010-08-27 21:36:20

Ja det låter jätte bra.. Jag kommer hålla alla tummarna att det kommer bli super för dig på både i skolan och på jobbet..



MVH Nahtalie

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-08-28 10:01:36

Sv Nathalie: Tack så mycket, jag hoppas också att det blir super. Lycka till du med! Håller tummarna att du får G på tentorna så du kommer iväg! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild