Kropp och själ

leslita.blogg.se

Jobb på Yasuragi Hasseludden

Publicerad 2010-09-04 10:09:02 i Spa & Massage,

I dag ska jag jobba på Yasuragi Hasseludden! Jag sökte ju jobb där innan sommaren men sen kunde jag inte komma på intervju för att jag skulle träffa Fan Xiulan, så arbetsintervju blev aldrig av. Men nu ska jag jobba extra där. Har blivit skickad ifrån bemanningsföretaget jag är anställd hos. Roligt! Jag har alltid velat se det stället som är så omtalat.

Yasuragi Hasseludden är ett Spa hotell som har Japanskt tema. Deras utbud är riktigt stort. De har massage i alla dess former, kropps och ansiktsbehandlingar, bad, bastu, meditadion och rörelseformer som Qi gong t.ex. Det ska bli roligt att få jobba där!
Yasuragi Hasseludden
Har ni varit på Yasuragi?

♥Länk:yasuragi,
♥Relaterade inlägg: jobbintervjuextra jobb, Bambumassage, Jobbintervju eller Fan xiulan?,


Kommentarer

Postat av: Räven

Publicerad 2010-09-04 11:43:04

Sv; Hej! Allt bra här, lite förkyld bara. Tack så mycket :) Det var en jättebra dag.



Haha jo jag får väl visa lite, finns massor av fina bilder :)



Detsamma! Kram

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-09-05 23:09:41

Va roligt att du får jobba extra där!! Skriv gärna ett blogginlägg om hur det var/är!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild