Kropp och själ

leslita.blogg.se

Fått hem produkterna idag

Publicerad 2010-05-24 20:01:12 i Spa & Massage,

Idag fick jag hem produkterna från Dermanord. Beställde kropps lotion med vit choklad som jag älskar! Sedan beställde jag ansiktsmask och ansiktskräm. Och en saltdeo som jag ska testa för första gången. Den flaskan som står lite gömd bakom var lotion till en kund, hon har redan varit och hämtat den.

Från innan har jag Ansiktsrengöring, kroppsskrubb, aloe vera, grön lera och massageolja från Dermanord. Det är ett toppen märke som jag verkligen rekommenderar. Allt 100% naturligt in i detalj.

dermanord ansiktsprodukter
Vad använder ni för produkter? berätta allt! Testat dermanord?
Oj nu börjar Topmodell, chaoo!

♥Läs gärna tidigare inlägg om liknande ämnen: Dermanord föreläsning,  DermanordAromaoljorAloe vera.

Kommentarer

Postat av: Sandrajosson

Publicerad 2010-05-24 21:13:02

Hej Lesly!! Det är bara bra med mig. Ja, det tänkte jag! Hoppas på att träffa dig där som vi sa =) Du då? Hinner du ner eller?

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-05-24 21:21:43

sv Sandra: Yes jag kommer till Göteborg på Fredag! Ska på karnevalen, hade varit jätte roligt om du också kunde komma dit :) Kramar

Postat av: supermom

Publicerad 2010-05-25 00:03:13

Har du fått ngt svar angående intervjun i sthlm ännu?



Oh ska du gå på festivalen? Synd jag som ska på en annan festival på lördagen och en konferens på söndagen. Fast jag är lika glad för det för jag får panik när jag går på hammarkullefestivalen...så mkt folk!

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-05-30 01:13:45

Håller med dig Lesly! Dermanord är ett toppenmärke!!

Angående Deokristallen, så tänk på att man måste smörja i ca 20 sekunder (minst) under varje arm för att den ska ha tillräcklig effekt!! Men gör man bara det så tycker jag deokristaller funkar jättebra!! :D Naturligt är bäst!! KRAM! //Anneli.

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-05-31 16:26:27

Ja man ska blöta ner den först och sen ska man grnugga in det ett tag så att saltet lossnar står det på förpackningen :) Blir bättre och bättre med tiden tycker jag men jag hörde av en annan kompis att det finns något ämne i deodoranter som måste rensas ut innan saltdeo ger full effekt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild