Kropp och själ

leslita.blogg.se

Harmoni-expo mässan okt 2012

Publicerad 2012-10-28 21:32:00 i Hälsonytt,

Hej på er. Jag har haft en fullspäckad helg, det har varit jättetrevligt. I går var jag på Halloweenfest vid Södra mälarstrand i ett Skyddsrum. Det var fint inret och alla utklädnader var väldigt fina och påhittiga. De hade även en burleskshow som var roligt. Vill inte avslöja min utklädnad för jag ska på en till halloweenfest nästa helg, så bilder kommer efter det =)
 
I dag var jag på Harmoni-expo mässan i Solna. Det var ganska många utställare som inte varit där förut så det är roligt att det kommer nytt. Jag var på en healing, det var intressant för det pirrade i min rygg under healingen, det var som att jag kunde känna energierna flöda igenom mig. Sedan var jag på Herbalifes kroppsanalys där man fick stå på en särskild våg som mätte kroppen. Vikt, fettprocent, m.m Jag hade bra på alla värden utom ett som hette benmineral, den var för låg så de sa att jag har dåligt näringsupptag (de sa ju ayurveda konsultationen också) och därför behöver jag äta mer grönsaker för att få i mig rätt näringsämnen, vitaminer och mineraler.
 
Denna vågen skanade min kropp hos Herbalife
 
Efter det var jag på coaching. Vi pratade lite om min famtid, hur jag skulle få jobb och hitta kärleken och sådant. Det var mest för skojs skull, hon sa det jag redan visste. Jag fick fylla i ett livshjul som vi pratade utifrån. Se bilden här under.
 
Jag köpte en bok som heter naturlig skönhet. Pratade en stund med författaren, hon berättade många intressanta saker om hud och smink och sedan signerade hon min bok =)
 
Ja det fanns mycket intressant. Jag kollade på hudvårdsprodukter och fick en handskrubb. Den gav bättre elasticitet i huden och man märkte verkligen skillnad! Sedan fanns det mycket fina mineralstenar, böcker, ayurveda, astrologi, indianer m.m. På vägen hem ringde de från mässan och berättade att jag vunnit en hudkräm i en utdragning som jag var med på. Så då blev jag jätteglad =) Tack harmoni-expo.
 
 
 
 
 
 
 
 
Har ni varit på harmoniexpo mässa någon gång?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Camilla Troll Johansson

Publicerad 2012-11-03 00:18:03

Är så avundsjuk! Den mässan skulle jag dö för att gå på. Skulle vilja köpa allt plotter som syns på bilden med trämasker och drömfångare ^^

Svar: Ja det är en riktigt intressant mässa med massa fina saker. Jag har varit på den 4-5 gånger nu. Den är två gånger per år. =) Så hur kommer det sig att du gillar sånt? =)
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild