Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bilder från Harmoni expo 2011

Publicerad 2011-04-07 13:43:16 i Hälsonytt,

Lite bilder från Harmoni expo 2011

Harmoni expo 2011
Maria testade en Ayur-vedisk pulstagning med hälsoråd.

Harmoni expo 2011
Jag blev kär i dessa söta papegojor gjorda i kristallstenar och ståendes på ametister. Hade inga pengar kvar :( och så villa jag ha mellanstorleken som var slut i den varianten så det var väll lika bra att jag inte slösade pengar. Köpte ju en pendel som sagt.

Harmoni expo 2011
Någon fick en skön fotmassage

Harmoni expo 2011
Massvis med ekologiska och naturliga produkter såldes

Harmoni expo 2011
Akupressurkroken är ett massageverktyg som gör att man kommer åt att massera på sig själv. Verkade intressant. Sen tog jag faktiskt inte fler kort, var så upptagen med att gå på mässa med massa kul.

Någon som var där i år eller varit det förut? Vad tyckte ni?


♥Relaterade inlägg: Harmoni expo 2011, Harmoni bilder 1, Harmoni mässa bilder 2, Harmoni expo 2010,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-04-07 19:15:02

Hej! Ja, jag fick jättemycket råd på så kort tid :) Jag tog ett visitkort www.naturstjarnan.se eller [email protected]. Om man bokar rådgivning innan sista maj får man 100 kr rabatt. Jag tror det går bra med den äldre versionen, den får duga ;) Ska börja med instuderingsfrågorna snart, ska bara vara lite ledig först, hihi :)

Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-08 09:32:48

Bra blogg =)

Postat av: Nathi

Publicerad 2011-04-08 10:38:12

Jaha ruuligt:) Ska nog testa på det snart då.

Nu tränar jag bara lite gym, känns ju lite tråkigt och enformigt. Nej jag bor i Göteborg, du då?

Postat av: Eva

Publicerad 2011-04-08 11:27:15

Jag tror bara jag varit på den där mässan en gång, hade inte den lite dåligt rykte ett tag att det var mycket flum? Nåja, hade kanske varit kul att kolla ändå... själv går jag annars jämt på Allt för Hälsan, den tycker jag är bra :-)



Du får jag fråga dig en sak, eftersom du jobbar med att ge massage och så. Kan du känna av dina kunders känslor och så? Flera terapeuter utvecklar ju en sådan förmåga med tiden. Jag har även hört om de som har speciella "reningsprocedurer" för sig efteråt, för att liksom bli av med dåliga energier från kunderna. Vad säger du om sånt?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild