Kropp och själ

leslita.blogg.se

Naturliga naglar

Publicerad 2011-01-20 16:44:47 i Nail Art Design,

Naturliga naglar 2

Jepp då har man fått långa naglar igen. Här är de helt ofliade, bara målade med genomskinligt nagelack.

Naturliga naglar Höger hand Naturliga naglar vänster Vänster hand

Jag klippte dem veckan innan jul. växer ganska snabbt och är stenhårda :)

>>I dag fick jag reda på att jag fick G på tentat, ganska nära VG gränsen dessutom. Så jag är så glad. Nu är jag vidare till termin 2, Journalistik B.
>>Och i går var jag på första Samba träningen. Det var riktigt kul, svettigt och högt tempo. Grundstegen känns enkla men när de ökar takten så hoppar man över ett mellansteg och då tappar jag helt bort mig, haha.  


Hoppas att allt är bra med er och tack för alla tips på teér :) Senare kommer ett inlägg med temat "Det här upprör mig"


♥Relaterade inlägg: Black nails, ljusråsa naglar, blekråsa korta naglar, pärlemor med vinröd linje, dutt teknik orange, råsaglittrigt fransk manikyr, Nagelvård + måla blomma,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild