Kropp och själ

leslita.blogg.se

Skönhet

Publicerad 2009-09-28 13:10:09 i Nail Art Design,

Jag är sugen på en ny frisyr, jag vill inte klippa eller färga utan bara lära mig sätta upp det på något sätt...


Kolla in det här! Med massa flätor :)

Är det någon som vet hemligheten bakom en fläta med två slingor? hur ska det hålla?





Mina Naglar! Råsa/ vit skimrande regnbågsfärg som underlack och sedan ett drag i mitten med vin rött lack :)



Lite coolt :) Vad tycks?


P.s Har ni ställt frågor? klicka *här*

Kommentarer

Postat av: N I N O - manikyr.blogg.se

Publicerad 2009-09-28 14:45:48

Sv: Ja säkert. Äckligt!

Just på den videon är det ingel gele "gegga" det är bara klistermärken till naglar. Annars så kan man ju bara gå till närmaste nagelsalong och köpa "geggan" haha. Jag vet att det ska finnas på http://nagelbutiken.se

Postat av: MissMagicGirl

Publicerad 2009-09-28 15:45:11

Coola frisyrer! Jag vill också veta hur man flätar sådär.

Vackra naglar du har också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild