Kropp och själ

leslita.blogg.se

Magasin & Tidningar.

Publicerad 2010-09-14 10:33:31 i Sett,läst,hört,

God dag! I dag undrar jag vilka tidningar ni tycker är bra?
Ett nytt nummer av Blossom tidningen är ute i butik nu. Jag köpte den såklart. Dessutom blev jag lockad (ja vet förlåt) av att Måbra tidningen hade en tränings Dvd på köpet. Ja jag faller för sånt. Men nu tänkte jag att det skulle vara helt upp till er. Ge mig lite inspiration på tidningar som ni rekommenderar. Gärna lite andligt och hälsosamt. Ohm tecknet
Jag har hört bra om tidningen Inspire och Ohm Yoga Ohm (med ohm tecknet).
Inspire tidningen
Vad läser ni för tidningar?

Kommentarer

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-09-14 19:35:02

Ja men så roligt :) Hoppas allt går bra då o stort lycka till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild