Kropp och själ

leslita.blogg.se

Blossom Magazine

Publicerad 2010-08-24 18:38:35 i Sett,läst,hört,

Hej! Nu är jag i Hällefors, hade en muntligt tentamen i Fysiologi i går. Jag fick GODKÄNNT så nu är jag jätte glad, känns så bra. Jag ska vara här i några dagar till innan jag åker tillbaka till Sthlm så det är bara att säga till om någon här vill hitta på nått. Nästa vecka börjar jag journalist linjen, det ska bli spännande. Jag är super taggad med denna nedräkningsfunktionen under profilbilden och en ny kategori. Men oroa er inte detta är fortfarande en kropp och själ blogg! :)

Jag har helt missat att Blossom har en egen tidning nu. Jag köpte den igår och det är redan 3 numret :O
Den är iaf väldigt läsvärd med mycket pepp och roliga texter om träning, psykologi, skönhet och attityd.

Blossom Magazine

Har ni läst den än? Vad tycks?

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2010-08-24 21:30:44

Har inte läst den där men har tänkt köpa den någon gång, hon är ju så cool och peppande!



Tack snälla du. Jag försöker göra mitt bästa. Men när man kommer in hit, då känner man verkligen lugnet ända ner i tårna.

Kram

Postat av: Anneli

Publicerad 2010-08-24 23:41:42

GRATTIS till tenta-resultatet!!

Ska verkligen bli spännande att följa hur det går på journalistlinjen!!

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild