Kropp och själ

leslita.blogg.se

Jobbar på Selma spa

Publicerad 2010-12-11 19:00:00 i Spa & Massage,

Nu är jag på Selma city spa+ och jobbar som spa terapeut och massör. Det är säkert fullt med kunder och jag har nog flera roliga behandlingar i bokningslistan. Slutar 21:15.

Selma city spa+ Selma city spa+
Bilderna är från http://www.selmacityspa.se/

Hoppas att ni har det bra! Lämna gärna en kommentar


Relaterade inlägg om spajobb: Selma spa+ utvärderingSelma city spa+Yasuragi, Sandhamn,
♥Hemsida: Selma spa+,



Detta är ett tidsinställt inlägg.

Kommentarer

Postat av: Jessi

Publicerad 2010-12-12 12:20:18

Åh jobbar du där! :) Jag och killen var där för nästan exakt ett år sen och firade min 25årsdag där! :) Vi (eller mest jag) ÄLSKADE det! :) Underbara lokaler, behandlingar, träningsmöjligheter m.m.! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild