Kropp och själ

leslita.blogg.se

Selma City Spa+

Publicerad 2010-09-13 13:06:11 i Spa & Massage,

I dag ska jag jobba på Selma city spa+ i Stockholm. Jag har inte varit på det stället innan så det ska bli trevligt.
Har lektion först på förmiddagen sedan börjar jag jobba vid tre och ska alltså vara där hela kvällen.
Deras utbud är det klassiska med händer, fötter, ansikte, kroppsinpacknngar och massage. sedan har de även lite skönhetssalongs inspirerat med smink och vaxning. Men jag kommer säkerligen få börja med massage-kunder :)

Foto: SelmaSpa+

Någon som har varit där? Hur var det?

Länk: Klicka på bilden,

Kommentarer

Postat av: Alma

Publicerad 2010-09-14 13:43:37

Hejsan!

Fin läsning och intressant blogg!

Kika gärna in på min om du har lust...

Ha en fin dag!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild