Kropp och själ

leslita.blogg.se

Fan Xulan

Publicerad 2009-11-19 17:23:09 i Alternativmedicin, Kinesisk Medicin,

*Klickbara bilder*

Tai chi bilder utan relevant ordningsföljd. Jag längtar till Fan Xiulan kommer till Sverige från Kina för att ge oss Diplom i delfinkraftens Qi gong. Det ska bli riktigt spännande att få träffa henne. Jag ska ta med mig min bok (som hon har skrivit) till Universitetet så att hon får skriva sin Autograf :)


Hälsans Tao har Fan Xiulan skrivit, & även boken: Biyun metoden.


FAN XIULAN
Fan Xiulan är utbildad läkare i traditionell kinesisk medicin.
Hon är auktoriserad Qi Gong-mästare av kinesiska hälso-
vårds myndigheter sedan många år. Hon är styrelseledamot
i World Academic Society of Medical Qi Gong och vice gene-
ralsekreterare i Chinese Academic Society of Medical Qi Gong.
I över 30 år har hon praktiserat Qi
Gong och hon har skapat "Biyun - den hälsobevarade
metoden" och är dess grand-master.




*Läs gärna tidigare inlägg om liknande ämnen: Qi gong, Tai chi Chuan,
*Relevanta länkar: Biyun metoden, Gröna Draken,

Kommentarer

Postat av: Barbie

Publicerad 2009-11-19 17:52:41

Hahah ja visst hadde det,jag hade gjort drama där ;D hehe.. det är bra med mig hur de det sj då? puss

Postat av: lola

Publicerad 2009-11-19 19:15:53

Hey gumman jo det bra hur e dt sj då ? .. eller hur allt va snyggt



xoxo

Postat av: sussi

Publicerad 2009-11-19 20:22:26

autografsamlaren där då! Jo kommer bli jättespännande, måste öva lite mer innan dess bara

Postat av: Eva

Publicerad 2009-11-19 23:59:01

Men hallå, den där boken har ju jag också! :-) Kan inte Tai Chi, men skulle gärna vilja lära mig.

Jag är inte med i den där ordern utan vi fick hyra deras lokaler. Intressant, men skumt ställe...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild