Kropp och själ

leslita.blogg.se

Spagat i tyget på senaste cirkusträningen

Publicerad 2014-10-11 17:29:13 i Luftakrobatik, Yoga och stretch,

Hej, jag har fått bilderna som min kompis tog med sin kamera under senaste trräningen på Cirkus cirkör. Men tanke på att jag precis kommit igång med luftakrobatiken så är jag oerhört nöjd. Det här är tredje, alltså tredje! träningen och jag börjar hitta tillbaka till både teknik och styrka, mycket fortare än vad jag trodde. Jag går bara på drop in träning utan instruktörvägledning eftersom att kursen redan hade börjat innan jag hade flyttat tillbaka till Stockholm. Bilder från min senaste träning.


Spagat i tyget. Aerial Silk

Ett nytt trick på ringen. Aerial hopp

 
Translation: Hey this is my third aerial acrobatics training and i am so glad that the tecnique is coming back an also my strenght. Faster than i thought. I only train on drop-in training without an instructor because all the courses had already started before i moved back to Stockholm. Pictures from my last training at cirkus cirkör. 
 
Leave a comment. Lämna gärna en kommentar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild