Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nya stretchbilder

Publicerad 2013-04-23 07:26:15 i Yoga och stretch,

God morgon, i dag är jag uppe med tuppen. Hade ett skönt träningspass igår med en lång stretch så jag kom hem och somnade hyfsat tidigt för att vara mig. Innan tolv, vilket innebär att jag vaknade pigg vid sextiden. Har hunnit kolla på både Topp Modell och Oprah. Nog om det, här kommer lite bilder från gårdagens stretch. 

Första bilden är min straddle som är bättre än på bilderna *HÄR*. D.v.s. benen är längre bak.
 
Spagat med höger ben fram. Jag ser förbättringar i höftböjaren på båda sidorna, höfterna är parallella, awesome. Titta gärna på bilderna så kan ni jämför att det är ett mellanrum under höftböjaren på bilderna *HÄR*. 


Och så ett kort på spagat med vänster ben fram


Så nöjd jag är =) Snart är spliten där. Jag övade på att gå rakt ner i split, hittade en liten bättre teknik när man ska flexa fötterna och glida ut på hälarna samtidigt som man svankar, då kom jag jättedjupt ner. 

Lämna gärna en kommentar. Vad tycker du? Hur går det med din stretch? m.m. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild