Kropp och själ

leslita.blogg.se

Redovisning av fågleinventeringen

Publicerad 2012-11-09 08:00:00 i Djur & Natur,

I dag är sista dagen på kursen Naturvårdsbiologi. Det har varit en mycket lärorik och roligt kurs på SLU. Speciellt studiebesöken och utomhusaktiviteterna där vi har fått vara i naturen och inventera olika saker. I dag har jag redovisning och opponering med min grupp som inventerade fåglar. Önska mig lycka till.
 
En bild på mig och en vitryggig hackspett, som är rödlistad. SLU har i princip alla europas olika fågelarter i uppstoppad form i utbildningssyfte. Läs mer om mina biologistudier under kategorin "Djur och Natur".

Nu har även "Allt för hälsan" mässan i Älvsjö börjat. Jag ska dit på söndag. Ska ni dit?

Kommentarer

Postat av: MArie

Publicerad 2012-11-10 08:18:10

Jag ska dit. Måste ju kolla på poledance sm ;)

Svar: Ja vad roligt! Hälsa ifall du ser mig =)
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild