Kropp och själ

leslita.blogg.se

Usla läkare...

Publicerad 2011-09-14 16:28:48 i Hälsonytt,

Var på återbesök i dag på ortopedmottagningen. De skulle ta bort stygnen och avgöra hur länge till jag behöver ha gipset. Men när de hade tagit bort gipset så ber de mig att lyfta på stortån och ingenting händer, precis som i videon *HÄR* innan operationen. Jag fick ta av mig andra skon och strumpan och göra samma sak där så att de kunde se skillnaden förmodar jag. Ja bla bla blaa...orkar inte ens förklara.

De har i alla fall gjort fel! Så jag ska opereras igen. Ska fasta från midnatt och så kanske jag får komma i morgon eller i övermorgon. Det är en akuttid som förra gången men jag hoppas att det går fortare den här gången. Ja och efter operationen så är tiden nollställd så från och med då är det 6 veckor med gips. Detta kommer att ta evigheter.

Förut var jag ledsen för att jag vill ju kunna dansa. Men nu är jag mest arg på att det kan finnas så usla läkare. Hur kan man misslyckas med att sy ihop en sena? Det är ju typ jättenenkelt.


Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-09-14 17:10:56

Neeej, hur kan de göra fel???? Ush va tråkigt, känner med dig. Styrkekramar och lycka till!!

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-09-14 21:56:05

Neej Fy vad dåligt av dom! Nä eller hur det är inte den mest komplicerade operationen. Hade läkaren en bra förklaring varför han klantade sig? säkert inte. Jag förstår att du är frustrerad, Slå på kuddar det hjälper. Kramar om*

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-09-14 21:59:00

Men gud, nu tappade jag allt förtroende för den svenska läkarkåren :( Skickar massor med kramar och energi och hoppas att du får en kompetent doktor den här gången!!



superkram

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2011-09-14 22:38:01

Svar till Elisabeth:



Hej jag det var kasst, jag fick inte träffa kirurgen, jag var på ortopedmottagningen i dag. Men jag ska kräva att få någon annan till nästa operation.



Kramar

Postat av: Becca

Publicerad 2011-09-14 22:51:25

Neeej! Vad håller de på med? Blir arg på sånt här!



Postat av: Anneli

Publicerad 2011-09-14 23:33:48

Nääää!!!! Stackare!!! Men nu får de ju ta och skärpa sig i alla fall!!!!!

Styrkekram!!!

Postat av: Clara

Publicerad 2011-09-14 23:43:14

men vännen, vad arg och ledsen jag blir! förstår din frustration. massa kramar!

Postat av: Katariina

Publicerad 2011-09-15 06:53:20

Fy vad trist! Helt ofattbart att de kunna missa att operera korrekt. Jag har missat hur du gjorde illa dig? Kram

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2011-09-15 08:49:01

Ja det ska du absolut kräva, det har du rätt till! btw jag har praktiserat en dag på en ortopedklinik här i Jönköping. Körde ner en patient till kirurgen, det var häftigt! Hee en parentes. Ha en bra dag kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild