Kropp och själ

leslita.blogg.se

Fotskada [video]

Publicerad 2011-08-30 01:52:05 i Hälsonytt,

Japp nu har jag rengjort såret och bytt plåster. Fastar också just nu. Från midnatt tills att de ringer i morgon. Kan vara på förmiddagen eller eftermiddagen. Det blev inte någon operation i dag. Jag hade fastat och duschat kropp och hår nogrant med speciell tvål från apoteket som ska vara desinfekterande för att minska risken för infektioner. Sen satt jag och väntade och väntade.

Och så ringer det vid halv tolv och säger att jag får äta för att det inte kommer bli något. Kanske i morgon tisdag eller senast onsdag. Men hallå ska jag gå med en icke fungerande fot och en tå som bara hänger och slänger i 2 dagar till?! Ju längre tid det tar att få det opererat desto längre tid kommer det att ta att få bort gipset. Jaja men det blir nog bra, känner mig rastlös. Jag kommer att ha ett så tråkigt liv med gips. Men nu ska jag försöka somna. Kolla videon. God natt på er underbara och tack för all kärlek och kraft ni ger mig!

Denna videon visar inget äckligt eller blodigt. Jag bara visar min stortå som inte kan röra sig.



"Ge så lite som möjligt även om det är mycket, om någon vill ha ditt finger, ge det, om någon vill ha ett till, ge, om någon vill ha din arm och den andra armen, ge det. För tänk och var tacksam att det kunde ha varit ditt liv du tvingades ge."
Kung fu chuan

Kommentarer

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-08-30 10:09:04

Vad jobbigt att vänta, hoppas de hör av sig snart...

Postat av: Maria

Publicerad 2011-08-30 12:35:51

AJ! Det gör ont i hela mig. Hoppas verkligen du får komma idag... sänder dig kraft, styrka och kärlek!! Kram

Postat av: Clara

Publicerad 2011-08-30 22:14:40

Uuusch, hoppas du får en operation snart!



Det är bara fint med mig, jag har kört massor av pole på senaste så jag känner mig verkligen på g :) och proteinbollarna är supergoda, nästan så man vill äta dem som godis men det ska man nog passa sig för :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild