Kropp och själ

leslita.blogg.se

Livsstilsmässan 2010 Göteborg

Publicerad 2010-09-03 18:02:19 i Hälsonytt,


Trana spa




Snart är det dax för årets andra mässa i Göteborg. Livsstilmässan! Jag var på det förra året; eftersom att det var min födelsedag så ville jag hitta på nått speciellt. Och den mässan passar mig utmärkt. Om ni bor i Gbg och gillar min blogg så tycker jag att ni ska gå på det. Det kommer att vara utställare från alla möjliga ställen.


Mässan äger rum i Exercishuset den 4-5 september mellan kl 10-18.



Örter, helhetsterapi, kristaller, massage, förelässningar, tarot, böcker, aurafotografering, homeopati, aromaterapi, naturliga hudvårdsprodukter och smink, aloevera, feng shui, pendelmagi, healing te och mycket mer inom kropp och själ.
Ni kan söka på vilket ord som helst från ovanstående lista i min blogg så vet jag att det finns minst ett relaterat inlägg om ämnet.

Är det någon som ska dit? Har du kanske redan varit där?








Fler inlägg om mässan: Livsstilsmässan i gbgLivsstils mässan,
♥ Länk: Livsstilsmässan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild