Kropp och själ

leslita.blogg.se

En liten makeover

Publicerad 2010-10-03 15:04:51 i Hårvård,

Wellas viva haircolor. Färgen heter Red Beech och är rödare än vad jag har haft förut. Jag har haft rödbrun. Spännande att se hur det blir.

viva haircolor

Sedan kan jag berätta att jag tackade NEJ till modelljobbet, det ville klippa av de helt och klippa "runt". Vilket betyder att jag skulle se ut som en fluffig boll på huvudet. Det var synd, jag ville vara med på själva visningen men jag vill ha kvar mitt långa hår. Jag älskar mitt långa hår, varför skulle jag klippa av det. Vet inte vad jag tänkte på, att jag ens funderade över det.

Men jag ville ju ha förändring och jag blev väldigt sugen på att gå och klippa mig. Jag gick till en salong här i Farsta centrum för att kolla priser och tider och så slog jag till på en gång. Jag klippte upp håret ganska mycket så att jag fick en "frisyr" av det. Det var jämnlångt innan om ni såg videon (se länk i slutet av inlägget). Men jag behöll längden, toppade av det 5 cm och tunnade ut allt med effileringssax. Det blev snyggt!

Jag ska ta kort till i morgon när jag har färgat och fixat. På med handskarna för nu ska jag börja färga!


♥Relaterade inlägg: Modelljobb [Video]Hårmodell funderingar,

Kommentarer

Postat av: Viralila

Publicerad 2010-10-03 18:55:06

Hej hej!

Vad roligt med en liten makeover! Jag tänkte själv slinga håret och toppa det i kväll.



Går det bra om jag länkar till din blogg?



Kramar*

/V

Postat av: Tiia

Publicerad 2010-10-04 12:46:22

Snyggt , du får ta & lägga upp lite bilder ;)

Pussh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild