Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dermanord beställning

Publicerad 2010-05-19 11:25:07 i Spa & Massage,

Nu har jag skickat iväg en beställning till Dermanord, på Loka Brunn så hade dem en monter och jag fick testa lite. Blev överförtjust i den vita choklad hudlotion:en :) Mums, passar perfekt på mig hud i alla fall. En klasskompis tyckte inte alls om den men vi har ju alla olika ph värden och en egen kroppsdoft. Därför man måste testa parfymer på sig själv och inte på dessa "provlappar". Visste ni det?   

1

Refining Mask, 250 ml (SALONG)

1

Face Lotion, 250 ml (SALONG)

1

Body Lotion White Chocolate, 250ml

1

Body Lotion, 250 ml

1

Saltdeo, 50 g


Jag beställde ansiktsmask, ansiktskräm, kroppslotion till mig och en till en kund och så hade jag tänkt testa saltdeo som jag aldrig gjort förut. Man får passa på eftersom att jag går Spa-programmet och därför får beställa salongsstorlekar till ett bra pris.

Smink:
Testade även en puder på Loka Brunn men så fick jag med mig ett smink prov från "bare minerals i.D" också som jag hade tänkt testa först innan jag bestämmer mig. Dessutom har jag fortfarande kvar smink som ska användas slut på först.
Bare minerals
Bare minerals
En av sakerna i min goodie bag från spa dagen.

Någon som har testat saltdeo eller bareMinerals? Någon som gillar dermanord produkterna?

*Relevanta inlägg: dermanordmineralsminkLoka-brunn Spadag, Loka-brunn Spadag del2,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild