Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leslita i Expressen

Publicerad 2012-02-09 17:00:00 i Hälsonytt,

En Journalist hittade min blogg och läste att jag hade sömnproblem. Så jag blev intervjuad för expressen angående det. Sen skickades en fotograf och tog lite kort när jag "låg och försökte somna". Det här är resultatet som publicerades den 23 Januari. Någon som såg det?

sömnproblem expressen

Jag vet inte vad rädslan har med saken att göra men det är säkert bara för att få reaktioner så att fler bli nyfikna och vill läsa. Journalisten intervjuade även en sömnexpert som gav lite tips. Det står i den råsa rutan längst ner. Det var roligt att hon tog citat om aromalampan som jag har testat. Kanske fler som gör det nu.


♥Relaterade inlägg: Tips för att somna lättare, Sömnproblem,

Kommentarer

Postat av: zenia

Publicerad 2012-02-09 18:28:47

Vad roligt Lesly!!!! :)))

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-02-12 15:59:37

Kul att du var med i tidningen!! Tyvärr såg jag inte det... läser nästan aldrig dagspress....!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild