Kropp och själ

leslita.blogg.se

Extended butterfly

Publicerad 2011-05-27 10:00:00 i Poledance,

Det blir mycket träningsbilder nu, sorry för er som inte tycker det är så jätte intressant. Jag tycker att det är så kul just nu för jag lär mig nya trick och förbättras märkvärt på varje träning och så måste man ju passa på att träna extra mycket nu eftersom att det kommer att bli sommaruppehåll :( Hur ska det gå? hehe


Cross foot release vet inte om jag tycker att den är fin men alla trick ska ju dokumenteras ;)

Pole dance extended butterfly

Det här är i alla fall en extended butterfly. Den vanliga butterfly posen (som är steg 1) är att man har knävecket runt stången. Sen vecklar man ut och hänger i bara hälen. Jag måste sträcka på övre knät mera. Ska öva och ta fler bilder, denna blev lite suddig också. Jag en ny topp också, så snygg i ryggen :) Jag klarade förresten bytet från hero → superman utan att nudda golvet, smärta och lycka!

Lämna gärna en kommentar sötis


♥Relaterade inlägg: Butterfly [Video], Hero och superman,

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-05-27 10:57:00

Imponerande! :)

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-05-27 12:59:17

Cross foot release heter den :) Jag tycker att den är otroligt snygg på spinny när man går ner hela vägen :)

Postat av: becca

Publicerad 2011-05-27 13:29:45

Du är så otroligt duktig! Såg dig innan i Icareklamen :)

Postat av: hanna ♥

Publicerad 2011-05-27 16:13:29

anmäl dig gärna till dagens blogg - drar hela 5 vinnare ikväll 20.00 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild