Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dalai Lama till Sverige!!!

Publicerad 2011-01-30 12:40:00 i Psykologi,

Möte med Dalai Lama

Dalai Lama kommer till Sverige till Stockholm den 15 april! Åhh vad jag jätte gärna hade velat lyssna på hans föreläsning och gå på det. Han är en sån underbar människa. Jag har läst en bok som handlar om hans livsfilosofi. Boken heter "Lycka". Intressant bra bok med tips som man kan använda i vardagen. Han har mycket visdomsord att förmedla. Biljettsläpp var den 13 Januari och kostar 500kr. Lite dyrt...

Frågan är om det är värt det? Någon som är jättesugen på att gå som kan övertala mig?


♥Relaterade inlägg: Yogis, Citat av Dalai, Människans sanna natur?,
♥Länk: Människohjälp.se,

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-01-31 06:11:08

Jag tycker att du ska gå! Det är inte varje dag han är i Sverige!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-01-31 08:26:37

Jag hörde ett rykte om att han kommer till Södertörn och föreläser för religionsvetarna. Jag skulle ju ha läst det, men jag bytte!! Attans. Annars tycker jag att vi går, 500 är helt okej för att se en levande legend, eller hur? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild