Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-22 00:48:39

För det första vill jag bara säga att du har en väldigt fin blogg. :) Men i alla fall, hon har fixat hela formen på huvudet, tagit bort sina fräknar (vad jag har hört?) fixat näsan (men det syntes inte särskilt mycket på bilden) Hm... Det kanske var lite dåliga före & efter bilder trots allt, haha. :) Ska försöka hitta några som är lite tydligare. (:

Postat av: Ulrika

Publicerad 2009-11-22 01:09:40

usch vad hemskt.. hur ska du själv göra med sprutan?

Postat av: justdidit

Publicerad 2009-11-22 04:05:24

Du, det var inte för att du var övertrött som det fungerade:)... Det gör verkligen det! Själv är jag så jävla full så jag hade inte ens prickat tangenterna som man skulle göra för att få det att fungera.. Enda anledningen till att jag stavar korrekt är för att jag har spellcheck påslaget och dessutom en jävla massa stolthet, så jag skulle inte stavat fel:)..



Jag är i Budapest by the way:)..

I Love You!

Postat av: Justine

Publicerad 2009-11-22 20:04:11

ah jag skulle vilja bo där för altid:D ah så vart och skönt och det ser ut som en sött drömm...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild