Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bilder på olika SPA i Spanien....drömmer

Publicerad 2009-10-10 15:51:13 i Spa & Massage,

klicka så förstoras bilderna



Jag vill flyttttttaaaaa!! Vill inte bo i Sverige :( Trivs verkligen inte här...Söka jobb utomlands efter examen!?
Yes :D  Spanien...åhhh...Kolla in bilderna är från SPA anläggningar i Madrid, Barcelona, Mallorca och Gran canaria....

klicka så förstoras bilderna



Undra vad detta är för behandling där man får en dusch och massage samtidigt :) Alla dessa ställen, SPA-hotell skulle jag verkligen kunna tänka mig att jobba på :)



Leslita drömmer sig bort....

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2009-10-10 16:03:30

satan vad fint!

Postat av: LOLA

Publicerad 2009-10-10 17:27:29

vilka skönaaa spa, vill springa dit direkt .. haha lol ... nee men jag palla ej vara här mer i sverige, det skit tråkigt och det finns ingeting, så tänkte på att jag sak läsa högskolan i holland istället, vi har fortfarande kvar vårt hus och allting, och vi bor ju i storstaden där så då behöver jag ej ta lån och sånt. plus har alla mina vänner där, jobb och allt. Man har en större framtid i storstaden, så det känns bättre :D .. uhmm bilden e tagen från, nu måste jag fan leta namnet på fotografen haha ,det va ganska länge sen jag hade en fotoshoot. pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild