Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nytt år och nya mål!

Publicerad 2015-01-06 14:41:00 i Vardag och nöje,

Hej, ja har haft mycket studier att ta itu med under hela december månad. Tog seriöst en paus på juldagen, den 28 och till nyårsfirandet. Utöver dessa dagar har jag knappt varit utomhus. Men nu! Nu är jag super peppad över massa roliga saker som är på gång. År 2015 ska jag satsa på karriären. Nu är ja precis där jag vill vara. Klar med studierna, i Stockholm och har tid att göra precis vad jag vill! 
 
Jag har skrivit upp mig att bli medarbetare till ett stort internationellt ledande företag. Det är inte inom journalistik, men det är inom hälsoområdet som jag också brinner för. Redan i kväll ska jag på ett stort möte/event där föreläsare kommer att berätta hur de gjort för att lyckas.
 
Jag hade tänkt skriva ett blogginlägg om höjdpunkterna i 2014 men insåg att det inte fanns så många. Jag fick en praktikplats på lokaltidningen "Trollhättan 7 dagar". Jag flyttade tillbaka till Stockholm, Jag återupptog min träning på cirkusskolan och yoga. Sen var det plötsligt nyår! Så här såg jag ut på nyår. 
 
 
Hoppas att ni alla mår bra. Följ mig på instagram Leslita_V. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild