Kropp och själ

leslita.blogg.se

Learning Hula hoop

Publicerad 2015-08-18 10:02:37 i Vardag och nöje,

 
 
Var i parken och övade lite acroyoga, när det plötsligt dyker upp ett gäng tjejer med massa rockringar. Mitra hoop kallades de och jag hoppade in och var med på deras workshop. Det var jättekul! Lärde mig en hel del också. 
 
I videon börjar jag med hand hooping i en wave, lärde mig byta hand i farten och sedan hoppa igenom rockringen. Sedan gör jag lite leg hooping och tar upp ett ben. Det var lite svårt och ser inte så grasiöst ut riktigt än men roligt var det. Nu på söndag den 23 augusti ska vi ses igen i Rållis. Det är bara att komma förbi om du vill testa :) 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2015-08-18 10:45:03

Det ser kul ut :)

Svar: Ja det var jätteroligt 😁 Har du testat Hula hoop någon gång?
Lesly Valencia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild